Mi lehet a baj a Digi-s utalásommal?

Figyelt kérdés

Most van az az időszak náluk amikor ismét emeltek az árakon. Később is jött a számla a szokásosnál.


Na de a lényeg, hogy elutaltam a megemelt havidíjat a szokásos számlaszámukra, a pénzt levonta a számlámról, azonban a számlatörténetemben nem szerepel az utalás és a Digi ügyfélkapuban még mindig kifizetésre vár a májusi számla.


Lehetséges hogy most ebben a hónapban lassaban megy ez végbe a Diginél az árak miatti átállás miatt?



máj. 6. 11:38
 1/3 anonim ***** válasza:
75%

Mindenképpen időbe telik, míg lekönyvelik. Ha az utalás elment, helyes számlaszámra és helyes ügyfélazonosítóval, akkor nem kell aggódnod, rendben lesz.


De egyébként miért utalással fizetsz? Be lehet fizetni kártyával is és akkor gyorsabban könyvelik, vagy csoportos beszedéssel és akkor még kevesebb a teendőd vele.

máj. 6. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Eddig nem volt semmi gond az ebank-os utalással, azonnal átment mindig. Jelezte is a számlatörténetben. Most hogy emelés volt, elutaltam és levonta a pénzt, de a digi ügyfélkapu azt jelzi hogy még nem fizettem be és a bankom se jelzi hogy megtörtént az utalás.
máj. 6. 14:37
 3/3 anonim ***** válasza:
Ha a bankod sem jelzi, akkor az utalás nem ment át, kérdezd a bankot!
máj. 6. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!